سن سیز بیر گون اولماسین اینان - اخبار روز


http://uupload.ir/files/a0lb_%d8%ad%d8%b6%d8%b1%d8%aa.jpg حضرت آیت اللّٰه فاطمی نیا : حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) میفرمایند : «دلِ مومن از کعبه بالاتر است» هر دلی که حامل محبت المومنین(ع) است حرمتش از کعبه بالاتر است!!! پس ما که در مملکت شیعی زندگی میکنیم از چپ و راست در اطراف ما کعبه است!!! خیلی باید مراقب باشیم دلهای اینان را نشکنیم ، آبروی مومن را نبریم؛ خ نکرده ، دل ش تن باعث ظلمت و بیچارگی انسان میشود و با این کارها انسان عاقبت بخیر نمیشود. تقسیم بندی انسان ها از دیدگاه شریعتی 1-آنهایی که وقتی هستند، هستند وقتی که نیستند هم نیستند. (حضور عمده آدم ها مبتنی بر فیزیک است. تنها با لمس ابعاد جسمانی آنهاست که قابل فهم می شوند بنابراین اینان تنها هویت جسمی دارند.) 2-آنانی که وقتی هستند، نیستند وقتی که نیستند هم نیستند (مردگ. کویری با خورشیدی کبود و آسمانی به رنگ شرم و صحرائی افق در افق،پوشیده از خون،و شبحی روئیده از دریای سرخ، ء صحرائی بی ،و در زیر ابر دردبار،شبحی یا مجسمه ای،تندیسی در خون ایستاده،سندانی در زیر ضربه های دشمن و دوست،مجروح،خون آلود،ش ته،خاموش،با دستی بر قبضهء شمشیری که با همهء تعص. حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با بیان هَل مِنْ ناصرٍ ینْصُرنی به عاشورا ابدیت بخشیده اند و به همین علت است که گفته می شود کلُ یوم عاشورا و کلُ ارضٍ کربلا،و انیکه به ندای پاسخ می دهند قرآن لقب صالحین را به آنها می دهد،و با توجه به اینکه یاری و تفدیه از نیازهای صالح شدن می با. هویج

فلفل دلمه ای

این رنگا منو شاد میکنه :) رنگهای زندگی فقط اینان رنگهای زندگی تو آشپزی خلاصه میشه تو بوی خوش غذا ^__^ تو صدای جارو برقی حتی:) تو صدای لباسشویی :) تو دیدن و استشمام گل های رز تو صدای آرامبخش گنجشک های داخل حیاط اصلا تو این تصویر زیبا که اونم داداشت برات چیده باشه و بهت هدیه بده ^__^
رز گل خوشبوی من ^__^

بنظرم هر وقتی تنوع بیاد تو زندگی و البته تو آشپزی هامون هیچوقت هیچ افسرده و غمگین نمیشه :)
چقد خوشحالم که خانوم هستم و سر و کارم با انواع خوراکی های خوش رنگ و خوش بو است ^__^ دین به ما می گه: درباره ایمان مردم، به سادگی و با اندک اطلاعات، قضاوت نکنیم! چرا عادت کرده ایم در ذهن خود، برای دیگران پرونده تشکیل دهیم؟! سعدی علیه الرّحمة: «یاد دارم که در ایام طفولیت، متعبد بودمی و شب خیز و مولِع زهد و پرهیز. شبی در خدمت پدر رحمة الله علیه نشسته بودم و همه شب دیده بر هم نبسته و مصحف عزیز بر کنار گرفته و طایفه ای گرد ما ه. پدر را گفتم از اینان یکی سر بر نمی دارد که دوگانه ای بگزارد. چُنان خواب غفلت برده اند که گویی ن ه اند، که مرده اند. گفت: «جان پدر! تو نیز اگر ب ی، بهْ از آن که در پوستین خلق افتی!». نبیند مدعی جز خویشتن را که دارد پندار در پیش گَرَت چشم خد نی ببخشند نبینی هیچ عاجزتر از خویش 1) طبقه ی اول مخصوص منافقان" است و اینان بدترین گروه از جهنمیان میباشند . 2) طبقه ی دوم لظی" نام دارد ,که جایگاه اشقیا میباشد . 3) طبقه ی سوم حطمه" است که تهمت زنندگان و عیب جویان ومال اندوزان را در خود جای داده است. 4) طبقه ی چهارم سقر" نام دارد که جایگاه کافر و منکر و تارکین و انی که از .
باز هم پشت در خانه صدا پیچیده بوی دود است که در بیت ولا پیچیده
عده ای بی سرو پا دور حرم جمع شدند باز هم، همهمه در کوچه ما پیچیده
آن طرف نعره یِ« آتش بزنید» این طرف صوت مناجات و دعا پیچیده
خلوت پیرترین مرد مناجات ش ت حرف حمله ست که در ها پیچیده
چکمه از پای درآرید حرم م. بعضی آدم ها دوستت دارم های یواشکی دارند در اعماق قلبشان یک نفر را دوست دارند با او زندگی میکنند حواسشان به حس و حال او هست برایش شعر میگویند حتی, گاهی گوشه ای از دوستت دارم های یواشکی شان را به نمایش میگذارند از دور هوای محبوب یواشکی شان را دارند... اما اینان هرگز به دوستت دارم ها. معلم شهید قلم علی شریعتی انسان ها را به چهار دسته تقسیم کرده است: ١ـ آنانی که وقتی هستند، هستند و وقتی که نیستند هم نیستند. عمده آدم ها حضورشان مبتنی به فیزیک است. تنها با لمس ابعاد جسمانی آنهاست که قابل فهم می شوند. بنابراین اینان تنها هویت جسمی دارند. ٢ـ آنانی که وقتی هستند، نی. عاشق زنی مشو که می خواندکه زیاد گوش می دهدزنی که می نویسدعاشق زنی مشو که فرهیخته استافسونگر، وهم آگین، دیوانهعاشق زنی مشو که می شدکه می داند که داناست، که توانِ پرواز داردبه زنی که خود را باور داردعاشق زنی مشو که هنگام عشق ورزیدن می خندد یا می گریدکه قادر است روحش را به جسم بدل کندو از آن بیشتر عاشق شعر است(اینان خطرناک ترین ها هستند)و یا زنی که می تواند نیم ساعت مقابل یک نقاشی بایستدو یا که توان زیستن بدون موسیقی را نداردعاشق زنی مشو که پُر، مفرح، هشیار، نافرمان و جواب ده استکه پیش نیاید که هرگز عاشق این چنین زنی شویچرا که وقتی عاشق زنی از این دست می شویکه با تو بماند یا ن ه عاشق تو باشد یا نهازاینگونه زن بازگشتِ به عقب ممکن نیستهرگز ...
" مارتا ریورا گاریدو "



[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...] خوشا به حال آنان که نیاز خود را به خدا احساس می کنند، زیرا ملکوت آسمان از آن ایشان است. خوشا به حال ماتم زدگان، زیرا ایشان تسلی خواهند یافت. خوشا به حال فروتنان، زیرا ایشان مالک تمام جهان خواهند گشت. خوشا به حال گرسنگان و تشنگان عد ، زیرا سیر خواهند شد. خوشا به حال آنان که مهربان . بر هل من ناصرینصرنی
براساس روایات یاغیان و طاغیان در زمان حضرت حجت چهار دسته هستند: دسته اول،افرادی که اگاهانه سدراه انقلاب حضرت می شوند. الؤمنین علی (ع) می فرمایند:وقتی قائم ماقیام د،به سمت کوفه به راه می افتد یک گروه ده هزار نفری جلوی ایشان می ایستند اینان افرادی هستند که معروفند به بتریه اینان یک سلاح به همراه دارند به اقا صاحب ا مان میپگویند از هرجا آمدی به همانجا بازگرد مانیازی به فرزندان فاطمه نداریم و جنگ بین انان درمیگیرد تا ا ین نفر انها کشته میشوند سپس حضرت وارد کوفه میشود بعداز ان حضرت منافقان نهاراهم میکشد وقصر ها را منحدم میکند و جنگ تا جایی ادامه پیدا میکند که خداوند متعال راضی بشود.(این روایت در اینجا به صورت خلاصه امده) ارشاد جلد2 ص384
دسته دوم،ناصبی ها صادق (ع):خدا هیچ چیزی نجس تر از سگ نیافریده اما ناصب ما اهل بیت از ان هم نجس تر اند.علل الشرایع جلد1 ص292 باقر (ع)فرمودند:قائم ما ایمان را دوباره عرضه میکند انان دو دسته میشوند1-انهایی که داخل میشوند به حقیقت میرسند نجات پیدا میکنند والا انهایی که برنمیگردند سرنوشتشان مرگ است. بحار جلد52 ص375
دسته سوم، انهی که بر ظلم براهل بیت رضایت دادند. رضا (ع) میفرمایند:فرزندان قاتلین حسین(ع) از رفتار پدران خود خشنودند و به آن افتخار میکنند و هر ی به چیزی راضی شود مانند ی است که آن را انجام داده است واز این جهت اگر مردی در مشرق زمین کشته شود و ی در مغرب زمین در قتل آن راضی باشد نزد خداوند شریک قاتل است،حضرت قائم با آنها در هنگام وجش قتال خواهد کرد. عیون اخبار الرضا جلد1 ص273 اقا صادق(ع):احدی از انی که با ما جنگیدند و به ماظلم د وبه مظلومیت ماراضی شدند در زمان حجت باقی نخواهند ماند. بحار جلد52 ص24 دسته چهارم،بنی امیّه(که در قالب سفیانی ظهور میکند که این سفیانی ها هم ناصبی وهم راضی به تقل اهل بیت هستند). علی (ع):سوگند به خدا بنی امیه پیوسته بر مردم ستم خواهند کرد تا اینکه هیچ حرامی نمی ماند که ان را حلل کنند و هیچ پیمانی نمی ماند مگر انکه ان پیمان را بشکنند و هیچ خیمه و خانه ای نمی ماند مگر انکه ظلمشان به ان راه یابد. نهج البلاغه خطبه98 علی (ع) بعد از ذکر جنایات بنی امیه میفرماید: خداوند مهدی رابر بنی امیه مسلط میگرداند و آنهارا زیر پای خود قرار میدهد و همچون سنگ اسیاب با انها خواهد بود اینان لعنت شدگانند هرجا یافت شوند باید دستگیر و سخت شکنجه شوند و این سنت خداوند است که در میان پیشینیان نیز جاری بوده است ودر سنت خدا تغییری نیست. بحار جلد51 ص121
«اللهم عجل لولیک الفرج» ی که پیشداوری و گرایش خاصّ دارد، چیزهایی را می پذیرد که با پیشداوری و گرایش او و همسو باشد. بحث و گفتگو با این اشخاص بی فایده است. آنان برای نگهداشتِ ذهنیّت و گرایشِ خود، آسمان ریسمان خواهند کرد و حاضر خواهند بود آشکارترین و ساده ترین امور را به نفع ذهنیّت و گرایشِ خود انکار یا . تحقیق درباره افلاتون و سقراطش فرمت فایل : word ( لینک پایین صفحه) تعداد صفحات 10 صفحه افلاتون و سقراطش گویا تاریخ فلسفه را چنین مقدر است که فیلسوفان بزرگش نه تنها راه گشای راه های نامکشوف و نوگشوده بر رهروان خویش باشند، راه بند و راه گیر دیگر راه های پیش گشوده نیز باشند، و در کنار راه هایی که با نو آوری ها و شه های بدیع خود می گشایند، راه هایی را نیز با دگم ها و جمود ها و انحراف های فکری خود ببندند. اینان اگر چه در برخی مسیرهای زمانی، تاریخ فلسفه را دهه ها و سده ها پی ...
دریافت فایل بسم الله الرحمن الرحیم بنده احمدى نژاد را اصلح میان رجال سیاسى ایران میدانستم. این به این معنا نیست که او را برى از هر خطاى عملکردى و اعتقادى بدانم. به قول یکى از دوستان، از ٢٠ به احمدى نژاد ١٧ میدهم. معتقدم او نگاه دقیقى به مشکلات کشور دارد و با اعتقاد به انقلاب ى، نیروى کارآمد. تحقیق درباره ی سرخپوست 9ص تحقیق درباره ی سرخپوست 9ص لینک و ید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 10 سرخپوست سُرخپوست بومیان قاره را می گویند.ایشان از نژاد زردند ولی پیشتر می پنداشتند که یک گروه نژادی جداگانه اند.کریستوف کلمب پنداشته بود که اینان هندی ا. به مناسبت آغاز سال تحصیلی رسمی آموزشی با حدیث زیر از اساتید بزرگوارم در طول تحصیل قدردانی می کنم: قَالَ جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدٍ الصَّادِقُ علیهما السلام‏ عُلَمَاءُ شِیعَتِنَا مُرَابِطُونَ‏ بِالثَّغْرِ الَّذِی یَلِی إِبْلِیسُ وَ عَفَارِیتُهُ یَمْنَعُونَهُمْ عَنِ الْخُ. باسمه تعالی
برداشتهایی از اشعار مولانا
ات : ۱۶۰۹ تا ۱۶۱۵
بحث و جدل

کاملی گر خاک گیرد زر شود
ناقص ار زر برد خا تر شود
چون قبول حق بود آن مرد راست
دست او در کارها دست خداست
دست ناقص دست ست و دیو
زانک اندر دام تکلیفست و ریو
جهل آید پیش او دانش شود
جهل شد علمی. اختصاصی از هایدی تحقیق درباره زندگی آغا محمد خان قاجار با و پر سرعت . لینک پرداخت و در "پایین مطلب" فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات:22 مقدمه آغامحمد خان فرزند محمد حسن خان قاجار و او نیز فرزند فتحعلی خان فرزند شاهقلی خان فرزند جهانسوزخان بود. مازندران و بارفر. #دل_دیدنی_های_شهرسرب_وسراب(435) « چاپلوسی » و « دست بوسی »! من در این شهرِ « سیراب » از « سراب » بسیاری از « شهروندان کوشا » و « نیرومندان پویا » را دیدم که عمری « می دویدند»؛ اما « به جایی نمی رسیدند»؛ ولی معمولا انی « به قدرت می رسیدند » که « به نُدرت می دویدند»!! در دیاری که « چاپلوس. خطبه 130 نهج البلاغه: ابوذر، بی نیاز از توصیف است، همو که همه مسلمانان و نیز کثیری از جهانیان وی را می ستایند و احرار و ابرار، و عد خواهان و ستم ستیزان، از هر مسلک و مرام، از روح بزرگ و همت بلند و شه آرمانگرای وی، الهام می گیرند و منش و روش بی باکانه و دلیرانه او را سرمشق تلاش و ستی. دهم من ترا پند بی زر پسر که گر نداری به تاریخ سر بدان پادشاهان قبل از عرب در این خاک پاک و بدوراز عرب چنان ظلم د به ایرانیان که نمرود هم نکرد بر ابرانیان ب د دست و گوش و زبان آنقدر به جرم نداری و فقر و اج آنقدر به روزی شنیدند از عرب یک سخن در آن ظلم و بیداد و اهل فتن که ما با برادر بر.
بسم الله الرحمن الرحیم-امشب روز تولد یکی از دختران من بود- قرار گذاشته بودند که درهتل نیایش که دربافت سنتی شیراز نزدیک حرم پر شکوه حضرت شاه چراغ علیه السلام بود برگذار شود که براساس سنت سابق باز سازی شده است—بافت سابق حسن اش این است که انسان وارد تاریخ میشود- سادگی وهنرهائی . حکایت نشسته بود بر بساط صبحانه و آرام لقمه برمیداشت گفتم : ظهر شده، هنوز بساط کار خود را پهن نکرده ای؟ بنی آدم نصف روز خود را بی تو گذرانده اند ... گفت : خود را بازنشسته کرده ام. پیش از موعد! گفتم : به راه عدل و انصاف بازگشته ای یا سنگ بندگی خدا به می زنی؟ گفت : من دیگر آن توانای سابق ن. خوشا به حال آنان که نیاز خود را به خدا احساس می کنند، زیرا ملکوت آسمان از آن ایشان است. خوشا به حال ماتم زدگان، زیرا ایشان تسلی خواهند یافت. خوشا به حال فروتنان، زیرا ایشان مالک تمام جهان خواهند گشت. خوشا به حال گرسنگان و تشنگان عد ، زیرا سیر خواهند شد. خوشا به حال آنان که مهربان . آل سعود شجره ملعونه نام گرفتند و این عنوان در قران در باره بنی امیه ، یعنی تبار ابوسفیان و حکم ابن العاص است . روایات متعددی در منابع شیعه ، از جمله تفسیر عیاشی ، احتجاج طبرسی، تفسیر برهان ذیل آیه 60 سوره اسراء ، و بصورت مجموعه ای تقریبا کامل در بخش " بحث روایی " تفسیر المیزان آورد.
باسمه تعالی
برداشتهایی از نهج البلاغه
خطبه اول_قسمت ۳۱
مقایسه انسانها و فرشتگان

اگر به مسیری که بخار آب که از روی دریا بلند می شود و سپس با وزیدن باد ابرها متراکم و نهایتا بصورت باران به زمین برمی گردد و موجب رشد و نمو گیاهان می شود دقت کنیم .در می ی م که کلیه گیاها. تقسیم بندی انسان ها از دیدگاه شریعتی 1-آنهایی که وقتی هستند، هستند وقتی که نیستند هم نیستند. حضور عمده آدم ها مبتنی بر فیزیک است. تنها با لمس ابعاد جسمانی آنهاست که قابل فهم می شوند بنابراین اینان تنها هویت جسمی دارند. 2-آنانی که وقتی هستند، نیستند وقتی که نیستند هم نیستند (مردگ. شاید چیزهایی که اینجا مینویسم را کمتر جایی شنیده یا خوانده باشید! تصور و تش از چیز دیگری بود، معتقد بود که با برداشته شدن بخشی از تحریم ها،بقیه تحریم مرتبط با هسته ایی یا غیرمرتبط، به مانند برداشتن تکه اجری از یک دیوار و ریزش آن،فرو خواهد ریخت،برای همین هم بود که در روز اعلام ،. خوشا به حال آنان که نیاز خود را به خدا احساس می کنند، زیرا ملکوت آسمان از آن ایشان است. خوشا به حال ماتم زدگان، زیرا ایشان تسلی خواهند یافت. خوشا به حال فروتنان، زیرا ایشان مالک تمام جهان خواهند گشت. خوشا به حال گرسنگان و تشنگان عد ، زیرا سیر خواهند شد. خوشا به حال آنان که مهربان . سهراب سپهری 29 ص لینک و ید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 37 مقدمه: روشنی گل در برابر تاریخ مرغ قرار گرفته است از همین جا می توان درباره ی سهراب سپهری آغاز سخن کرد.الدار شاعر فرانسوی وضع هنرمندان را به وضع برادران بینای قرون وسطی تشبیه کرده است.اینان. میگویند خواندن قرآن آرامشی به روح می بخشد که در هیچ چیز دیگر نمیتوان آن را یافت! حال چند آیه را باهم مرور میکنیم تا به آرامش برسیم. بقره آیه ۲۴۴ بکشید در راه خد ا، که خدا به گفتار و کردار خلق شنوا و داناست. قصص آیه ۷۶ به درستی که الله شادی کنندگان را دوست ندارد صف آیه ۴ در حقیقت الل. اولوبلا بیزلرَه قارداش یا رض ر عدّه فاسق و کلّاش یا رضا
ییخیب،چپاول ائدیبلر تمام ایرانی وبدو گؤزلریمیز یاش یا رضا
بیر ایش ائیله کی اولسون آغیزلاری سرویسوَ یولللا باشلارینا داش یا رضا
بو آج ملّت اولوبدور یالانچی و وَ اوغرو،اراذل و اوباش یا رضا
باشیما شیره یاخیر لار. رومـیـان فصل ۸ (ترجمه تفسیری) ۲۶ به این وسیله، یعنی بوسیله ایمان ما، روح خدا ما را در مشکلات زندگی و در دعاهایمان یاری می دهد، زیرا ما حتی نمی دانیم چگونه و برای چه باید دعا کنیم. اما روح خدا با چنان احساس عمیقی از جانب ما دعا می کند که با کلمات قابل توصیف نیست؛ ۲۷ و خدا که از دل م. مقاله درباره افلاتون و سقراط

مقاله درباره افلاتون و سقراط لینک و ید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 11 افلاتون و سقراطش گویا تاریخ فلسفه را چنین مقدر است که فیلسوفان بزرگش نه تنها راه گشای راه های نامکشوف و نوگشوده بر رهروان خویش باشند، راه بند. تعبیر جدیدی که رئیس جمهور محترم در ادامه عطوفت و مهربانی شان با منتقدان درباره آنها به کار بردند، تعبیر انقل نما بود، یعنی انی که به ظاهر ادعای انقل می کنند، اما در واقع انقل نیستند. معلومه وقتی انی که در جریان فتنه دامنشان آلوده بود، می توانند از مجلس رأی اعتماد بگیرند، انی که.

گاهی آنقدر در خود فرو می روم که حتی خودم را هم فراموش میکنم.......!
می خندد و می گویند: دیگر ندارمت...... اینان هنوز فاصله را نمی فهمند!
مگر می شود یکی دردل دیگری باشد و دور باشد؟؟
مگر می شود آب را از دریا جدا بدانیم؛ وقتی تنها وجود آب است
که دریا را معنا می بخشد....؟!
آری، دلم همچو دریاست و وجودت همچو آب.........
تنها وجود توست در آن که بدان معنا می بخشد......
باز هم می گویند ندارمت....... می بینی؟؟
هنوز فاصله را نمی فهمند!

********************************************
آنکه دیگر نیست و ندارمش خودم هستم؛
وقتی تمام من، «تو »شده است.



تحقیق درمورد مرگ تحقیق درمورد مرگ لینک و ید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 21 مدرسه راهنمایی ارشاد موضوع تحقیق : مرگ دبیر مربوطه : جناب آقای تهیه کننده سهند باب مرگ اینان شفا دهندگان بیماری لاعلاج کوری و کوردلی هستند و به همراه عظیم الشان(ص) در روز . عاشق زنی مشو که می خواند
که زیاد گوش می دهد
زنی که می نویسد
عاشق زنی مشو که فرهیخته است
افسونگر، وهم آگین، دیوانه
عاشق زنی مشو که می شد
که می داند که داناست، که توانِ پرواز دارد
به زنی که خود را باور دارد
عاشق زنی مشو که هنگام عشق ورزیدن می خندد یا می گرید
که قادر اس.