آ ین جلسه ی تابستونه با موضوع و محوریت تجلیل از نوازنده ی دوم کشور در رشته ی کمانچه آقای حمید محمدی - اخبار روز

چهارشنبه 18 اسفندماه، آ ین جلسه هیئت پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن با حضور اعضای مجمع مشاورین، شورای راهبردی، مسئولین و اعضای کمیته ها در زورخانه حیدرکرار علیه السلام برگزار شد. در این جلسه ابتدا آقای حسینی دوست رئیس هیئت و مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ابرکوه، ضمن ارائ. برگزاری نشست مشترک اداره هواشناسی و اداره جهاد کشاورزی شهرستان آمل با محوریت بیمه محصولات کشاورزی

نشست مشترک اداره هواشناسی و اداره جهاد کشاورزی در مورخه 2/5/96 برگزار شد. رییس و کارشناسان هواشناسی کشاورزی آمل در این جلسه که با محوریت بیمه محصولات کشاورزی و بررسی خسارات ن. کنسرت حمید حامی در حالی در تالار وحدت تهران برگزار شد که یکی از نوازندگان گروه به دلیل برخی مسائل حقوقی مجبور شد بدون حضور در صحنه و به صورت پنهانی ساز بزند! هیچ ویولنی مثل ویولن دیگر نیست و هر یک مانند یک وجود بشری ویژه و منحصر به فرد است. در نواختن ویولن نوازنده موجودی مستقل است هیچ دست بیگانه ای در ملک طلق او اختیار ندارد و هیچ گوشی جز گوش او زیر و بم صدا را تعیین نخواهد کرد و به محض اینکه آرشه اش ساز را لمس کند چالشی شگفت انگیز آغا. جلسه هم شی کتابداران خاتم با حضور آقای سیدعباس طباطبایی رییس کتابخانه های عمومی شهرستان خاتم،کتابداران و مسئولین کتابخانه های این شهرستان ،دوشنبه 10 آبان ماه در محل کتابخانه ولی عصر(عج) خاتم برگزار شد.موضوع این جلسه،اعلام برنامه های هفته کتاب سال 95 برای کتابخانه ها بود. طی ای. کشور گفت: آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیکی در سطح کل کشور را نداریم اما تشخیص هویت الکترونیکی خواهد شد. عبدالرضا رحمانی فضلی کشور در جلسه ستاد مبارزه با که روز یکشنبه 8 اسفند در محل وزارت کشور برگزار شد، در تشریح جلسه با بیان اینکه نشست امروز با اعضای شورای هماهنگی مبارزه ب.
گروه هنری آوای فراق با مداحی کربلایی وحیدشریفی نوازنده سازنی جوادنظری و نوازنده دف افشین کشاورز جهت خدمت رسانی به هموطنان عزیز شماره رزرو:09124139460-09359801605 سلام و عرض ادب گزارش تصویری جلسه هم شی سرگروه های استان در روز 5 شنبه30/2/1395در شهرستان بندر ترکمن موضوع جلسه : بررسی سوالات هفتم و هشتم و ارائه مطلب درباره طراحی سوال و روانشناسی کلاس درس و تدریس زبان از مدیریت محترم آموزش و پرورش ، مسئول آموزش آقای کر ، مسئول آموزشی شهرستان بندر . جلسه مجمع انصار المحسن بیرجند در تاریخ 14 اذر 95 ب احضور جمعی از محبین اهل بیت در منزل آقای محمد علی احمدی ( توحید44 ) برگزار گردید. جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط آقای امین قاسمی آغاز و در ادامه زیارت عاشورا توسط آقای علی دهقانی وامین قاسمی قرائت سپس حجت ال حاجی زاد. جلسه شورای امنیت با محوریت بررسی ادعای آزمایش موشکی ایران دقایقی پیش آغاز شد. به نقل از ایندیپندنت، جلسه شورای امنیت سازمان ملل به درخواست فوری نیکی هیلی سفیر جدید و پشت درهای بسته با محوریت بررسی ادعای آزمایش موشکی ایران، آغاز شده است. [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...] هم شی وهم نشینی وهم افزایی در روز چهارشنبه 1395/7/14 با حضور رئس عالی شوراهای استانهای کشور آقای مهدی چمران وبا هیات مدیره خانه خیرین ایران آقایان سید میر ابو القاسمی ، اقای محمدشرافت عضو هیات مدیره وخزانه دار و آقای علی روشنایی مدیرعامل خانه خیرین ایران در هتل اسپیناس تهران برا. سارا شیخ پور متولد: سال 1372 ساز(ها):ویولون (ها): آقای سیاوش ظهیرالدینی و آقای حسن خ نیا فعالیت (ها): نوازنده ی ویولن به مدت 10 سال در دو سبک کلاسیک و سنتی. سابقه ی نوازندگی در ار تر رامشه به خوانندگی آقای امین الله رشیدی. همچنین نوازندگی در ار تر آقای مهرزاد خواجه ی و اجرای کنسرت نیوا. جلسه مجمع انصار المحسن بیرجند در تاریخ 7 شهریور 95 ب احضور جمعی از محبین اهل بیت در منزل آقای محمد علی رضایی ( مصطفی 15 ) برگزار گردید. جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط آقای حسین رحیمی آغاز و در ادامه زیارت عاشورا توسط آقای علی دهقانی ، علی رحیمی قرائت سپس حجت ال اسدال. جلسه با حضور یک نفر انجام شد و دیگر عزیزان تشریف نیاوردند. در این هفته قرار شد در مراحل و جلسات کارت امتیاز داده شود و این جلسه کارت 10 امتیازی تعلق گرفت به آقای مصطفی قاسمی بخاطر حضورشون در جلسه ای که ی نیامد نمونه ای از کارت امتیاز : منبع: http://modafehan-haram. / به منظور صیانت از شیوه نوازندگی این نوازنده ی برجسته قنبر راستگو: ساز می زنم، شروه می خوانم و زندگی ام را به سختی می گذرانم موسیقی ما - شیوه ی نوازندگی «نی جفتی» قنبر راستگو معروف به «خالو قنبر» به منظور صیانت از شیوه نوازندگی این نوازنده ی برجسته در فهرست آثار ملی ناملموس کشور. به منظور صیانت از شیوه نوازندگی این نوازنده ی برجسته قنبر راستگو: ساز می زنم، شروه می خوانم و زندگی ام را به سختی می گذرانم موسیقی ما - شیوه ی نوازندگی «نی جفتی» قنبر راستگو معروف به «خالو قنبر» به منظور صیانت از شیوه نوازندگی این نوازنده ی برجسته در فهرست آثار ملی ناملموس کشور. به منظور صیانت از شیوه نوازندگی این نوازنده ی برجسته قنبر راستگو: ساز می زنم، شروه می خوانم و زندگی ام را به سختی می گذرانم موسیقی ما - شیوه ی نوازندگی «نی جفتی» قنبر راستگو معروف به «خالو قنبر» به منظور صیانت از شیوه نوازندگی این نوازنده ی برجسته در فهرست آثار ملی ناملموس کشور. به منظور صیانت از شیوه نوازندگی این نوازنده ی برجسته قنبر راستگو: ساز می زنم، شروه می خوانم و زندگی ام را به سختی می گذرانم موسیقی ما - شیوه ی نوازندگی «نی جفتی» قنبر راستگو معروف به «خالو قنبر» به منظور صیانت از شیوه نوازندگی این نوازنده ی برجسته در فهرست آثار ملی ناملموس کشور. به منظور صیانت از شیوه نوازندگی این نوازنده ی برجسته قنبر راستگو: ساز می زنم، شروه می خوانم و زندگی ام را به سختی می گذرانم موسیقی ما - شیوه ی نوازندگی «نی جفتی» قنبر راستگو معروف به «خالو قنبر» به منظور صیانت از شیوه نوازندگی این نوازنده ی برجسته در فهرست آثار ملی ناملموس کشور.  برای جانشینی ملکه انگلیس به نقل از ایندیپندنت، یک گروه عالی رتبه روز را به طور کامل به بحث و گفت وگو درباره این موضوع پرداختند که بعد از مرگ ملکه انگلیس چه ی باید جایگزینش شود.طبق آنچه در اختیار قرار گرفته دستور کار این جلسه شامل بررسی موضوع "حکومت وسیعتر" بود که طبق گفته منابع یک اسم رمز برای موضوع جانشینی ملکه است.ملکه در مراسم تاج گذاری در 1953 به عنوان رئیس کشورهای مشترک المنافع معرفی شد، زمانی که او در 7 سازمان مربوط به 8 کشور عضو ریاست را به عهده داشت.اما این سمتی ارثی نیست که پس از مرگ ملکه به طور خ ر به شاهزاده و تفویض شود. چار تنها در 15 کشور از 53 عضو مشترک المنافع سمت ریاست را به عهده خواهد داشت. آموزش اتوکد-جلسه پنجم rss feed. آموزش اتوکد-جلسه پنجمآموزش اتوکد-جلسه پنجم – فروشگاه فایل دانش آموز x این مطالب را نیز ببینید! دسته: فایلهای با ارزش سایر رشته ها بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: ... برای توضیحات بیشتر و کلیک کنید  نوازندگان معروف کمانچه و شیوه های نوازندگی نوازندگان و شیوه های نوازندگی

قدیمی ترین نوازنده کمانچه فردی به نام خوشنواز است که گوبینو جهانگرد فرانسوی، نوازندگی اش را به همراه تار آقا علی اکبر فراهانی در حدود سال 1235 خورشیدی (1856 میلادی) دیده است. پس از او می توان به نام های حسن خان و موسی کاشی اشاره کرد. اما تنها نمونه های ضبط شده از نوازندگان قدیمی منحصر به نواخته های باقرخان رامشگر، حسین خان اسماعیل زاده و صفدر خان است. کمانچه در آغاز قرن 14 خورشیدی به دلیل ورود ویولون به ایران به مدت دست کم ده سال از صحنه موسیقی هنری غایب بود ولی در انواع موسیقی های مطربی شهری و همچنین موسیقی های بومی از جمله آذربایجان، شمال اسان و لرستان حضوری پر رنگ داشت. با آغاز به کار رادیو ایران در سال 1319 خورشیدی (1940 میلادی) همراه با سایر سازهای ایرانی، کم کم پای کمانچه نیز به میان آمد. علی اصغر بهاری تنها ی بود که با تشویق روح الله خالقی صدای کمانچه به شیوه موسیقی دستگاهی را بار دیگر به گوش مردم رساند. بهاری بعدها با تربیت شاگردانی زبده، عملاً تنها حلقه رابط دو نسل کمانچه نوازی ایران گردید. در دوران رکود ساز کمانچه، علاوه بر علی اصغر بهاری، رحمت الله بدیعی کمانچه می نواخت. وی در اصل ویولون نواز بود که بنا به نیاز گروه فرامرز پایور، گاهی کمانچه به دست می گرفت.او برای نخستین بار، با استفاده از تکنیک انگشت گذاری انگشت سوم، صداهای بسیار زیر از کمانچه تولید کرد. مهم ترین کمانچه نوازان عصر حاضر عملاً شاگردان مستقیم و غیر مستقیم علی اصغر بهاری هستند که از میان شاخص ترین ایشان می توان به نام های داوود گنجه ای، محمد مقدسی، علی اکبر شکارچی، مهدی آذرسینا، درویش رضا منظمی، هادی منتظری، سعید فرجپوری، اردشیر کامکار و کیهان کلهر اشاره کرد. علاوه بر این ها، برخی ویولون نوازان دوران رادیو (1320-1350) نیز به ضرورت، کمانچه را به عنوان ساز دوم می نواختند، افرادی مانند رحمت الله بدیعی، کامران داروغه و مجتبی میرزاده. تنبک رایج ترین ساز کوبه ای برای همراهی با کمانچه است. گر چه در دوره اخیر گاهی با دف و دهل نیز نمونه هایی از همنوازی با کمانچه را می توان شنید. در منطقه آذربایجان ساز همراه کمانچه، قاوال (دایره آذری) و قوشا نقاره است. شیوه به دست گرفتن کمانچه در یکصد سال اخیر تفاوت آشکاری داشته است. نوازندگان قدیمی، ساز را همواره در کنار خود می گرفتند و تعویض سیم با چرخش ساز انجام می شد. در روش سنتی، دست چپ کاملاً دسته ساز را در بر می گرفت ولی امروزه تغییرات قابل ملاحظه ای در شیوه نواختن به وجود آمده است. اول این که دست چپ، روی دسته ساز آزادانه حرکت می کند و آن را در بر نمی گیرد. در نتیجه سرعت پنجه نوازندگان به مقدار محسوسی افزایش یافته است. همچنین ساز، روبروی بدن نوازنده قرار می گیرد و مانند گذشته در کنار او نیست که البته این موضوع فقط یک تغییر ظاهری است و تأثیری در صدا دهی ساز ندارد. دیگر این که برخی نوازندگان قدیمی، پایه ساز را روی زانوی خود قرار می دهند و برخی دیگر آن را بر زمین می گذارند. معمولاً نوازندگان جدید ترجیح می دهند پایه ساز روی زمین و یا گوشه صندلی شان قرار گیرد. این تفاوت ها فقط سلیقه نوازندگان را نشان می دهد و در عمل چندان فرقی نمی کند که ساز در چه موقعیتی نواخته شود. نوازندگی این ساز در دوره جدید با تغییراتی همراه بوده است که می توان به افزایش حرکت های سرعتی (پاساژ)، نواختن صداهای بسیار زیر و ایجاد صداهای مقطع (استاکاتو) با بهره گیری از تکنیک پیتزیکاتوی ویولون، اجرای ترمولو و تریل اشاره کرد. نوازندگان نوپرداز ضمن توجه به شیوه های نوازندگی قدیمی، برخی تکنیک های مورد استفاده در کمانچه نوازی مکتب موسیقی آذربایجان و همچنین استفاده از برخی فنون ویولون نوازی را در این ساز به کار برده اند. صدای کمانچه در چارچوب سنتی خود همواره دارای صداهای اضافی است که گاهی از آن به عنوان خش یاد می شود. این صدا جزو ذات کمانچه نوازی ایرانی است و در واقع بخشی از شخصیت ص این ساز را تشکیل می دهد. برخی از نوازندگان دوره جدید ص بدون خش را دنبال کرده اند. این نوع صدا برای برخی مخاطبان جالب تر است.تا چند دهه پیش وسعت صدای کمانچه در گستره سنتی خود بود و صداهای خیلی زیر از آن کمتر شنیده می شد. اما با روی آوری برخی نوازندگان پیشرو، اینک گستره صدای بیشتری از این ساز شنیده می شود. برای نمونه ایجاد صداهای بسیار زیر با استفاده از انگشت گذاری موقعیت سوم که پیش از این رحمت الله بدیعی تجربه کرده بود، توسط اردشیر کامکار با پیگیری بیشتری ادامه یافت. این تکنیک در عمل خیلی دشوار می نماید و کمتر نوازنده ای می تواند صداهای دقیق و ژوستی را به گوش مخاطب برساند. اجرای پاساژهای سرعتی در کمانچه نوازی سنتی چندان معمول نیست ولی چنین امکانی با تلاش برخی نوازندگان معاصر رونق یافته است. اجرای این پاساژها به ساز کمانچه جلوه دیگری داده اند که گاه در تکنوازی و یا گروه نوازی، توجه مخاطب را به خود جلب می کند. این ساز در دوره ای با کمبود شدید نوازنده مواجه بود ولی امروزه با گسترش آموزش آن و همچنین افزایش جذ ت ساز توسط نوازندگان برجسته، در میان جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است و هم اکنون تعداد نوازندگان حرفه ای آن ده ها برابر دوران رکود کمانچه هستند که می توان به نام های شهرام صارمی، رضا آبایی، مینو افتاده، سینا جهان آبادی، سامر حبیبی، شروین مهاجر، فرهاد عندلیبی، سهراب اظری، آرش کامور، مهدی باقری، بهزاد میرلو، احسان ذبیحی فر، نوید دهقان، سعید کامجو، سهیل صادقی، مسلم علی پور، بابک شهرکی، نوید مصطفی پور، علیرضا مهدی زاده، شیما بلوکی فر، پریسا کاشفی، نگار خارکن، نیوشا بریمانی، المیرا مردانه، آساره شکارچی، هومان رومی، صبا علیزاده، شهرام منظمی، روزبه اسدیان، کاوه معتمدیان، لعیا اعتمادی و ... اشاره کرد. نمونه 1: باقرخان رامشگر نمونه 1: باقرخان رامشگر نمونه 3: حسین خان اسماعیل زاده نمونه 3: حسین خان اسماعیل زاده نمونه 5: حسین یاحقی، آهنگساز و نوازنده ویولون و کمانچه نمونه 5: حسین یاحقی، آهنگساز و نوازنده ویولون و کمانچه نمونه 6: علی اصغر بهاری نمونه 6: علی اصغر بهاری نمونه 8: رحمت الله بدیعی نمونه 8: رحمت الله بدیعی نمونه 10: داود گنجه ای نمونه 10: داود گنجه ای نمونه 12: محمد مقدسی نمونه 12: محمد مقدسی  نمونه 14: مهدی آذرسینا نمونه 14: مهدی آذرسینا نمونه 16: علی اکبر شکارچی نمونه 16: علی اکبر شکارچی  نمونه 18: نحوه دست گرفتن ساز در دوره قدیم و جدید نمونه 18: نحوه دست گرفتن ساز در دوره قدیم و جدید  نمونه 19: درویش رضا منظمی نمونه 19: درویش رضا منظمی نمونه 22: سعید فرجپوری نمونه 22: سعید فرجپوری نمونه 24: اردشیر کامکار نمونه 24: اردشیر کامکار نمونه 26: کیهان کلهر نمونه 26: کیهان کلهر سازهای هم خانواده

در چند دهه اخیر، سازهای جدیدی با بهره گیری از سازهای زهی غربی ساخته شده اند که کم کم جای خود را در موسیقی شهری ایران باز کرده اند. از جمله می توان به ساخت انواع کمانچه و و کمانچه باس اشاره کرد که همگی ص بم تر از کمانچه معمولی دارند. کمانچه و دو و نیم و کمانچه باس یک هنگام کامل (octave) بم تر از کمانچه معمولی صدا می دهند.

کمانچه باس از ابداعات سازنده مبتکر سازهای ایران، ابراهیم قنبری مهر است که هنوز مراحل تجربی خود را پشت سر می گذارند و چندان فراگیر نشده است. شیوه نواختن آن نه مانند کمانچه معمولی که مانند ویولونسل می باشد.

یکی از سازندگان مبتکر نیز الگوهای مختلفی بر اساس کمانچه ساخته و برای هر یک، نام خاصی نهاده است. رضا ژاله یکی از این تجربه هایش را به نام خود یعنی ساز "ژاله" نامگذاری کرده و نمونه وی آن و همچنین ساز دیگری برگرفته از کمانچه با نام "دلربا" ساخته است.


تجربه های نوین

در حال حاضر کمانچه ساز بسیار مهمی در گروه نوازی ایرانی به حساب می آید. چنان که بدون آن ارائه یک کار پر حجم و جذاب بسیار دشوار است. صدای این ساز جلوه بسیار درخشانی به کار گروه نوازی می دهد و اگر نوازنده آن قوی باشد، به تنهایی می تواند با چندین ساز مضر ایران نظیر تار و سنتور برابری کند. می گویند اگر بخش کمانچه در یک کار گروهی به خوبی اجرا شود، کل کار قابل قبول خواهد بود. دو نوازی کمانچه با تأثیر پذیری از الگوی دوئت موسیقی غربی نیز از دیگر تجربه های نوین کمانچه نوازی معاصر است. غالباً یک کمانچه معمولی با همراهی یک کمانچه و، دو خط ملودی مستقل و در عین حال مرتبط با هم را می نوازند. گاهی نیز هر دو ساز از نوع کمانچه معمولی انتخاب می شود که نوازندگان سعی می کنند به محدوده صوتی هم نزدیک نشوند و هر کدام ملودی متفاوتی را بنوازند. نمونه 1: کمانچه و نمونه 1: کمانچه و نمونه 3: ابراهیم قنبری مهر با کمانچه باس نمونه 3: ابراهیم قنبری مهر با کمانچه باس نمونه 5: رضا ژاله سازنده سازهای ابداعی با الگو برداری از کمانچه نمونه 5: رضا ژاله سازنده سازهای ابداعی با الگو برداری از کمانچه نمونه 6: و ساخته رضا ژاله نمونه 6: و ساخته رضا ژاله نمونه 7: دلربا سازی برگرفته از کمانچه ساخته شده توسط رضا ژاله نمونه 7: دلربا سازی برگرفته از کمانچه ساخته شده توسط رضا ژاله نمونه 1: محمد علی کیانی نژاد، آهنگساز نمونه 1: محمد علی کیانی نژاد، آهنگساز نمونه 4: اردشیر کامکار، نوازنده کمانچه نمونه 4: اردشیر کامکار، نوازنده کمانچه نوازندگان شاخص

از شاخص ترین کمانچه نوازان ایرانی می توان به علی اصغر بهاری، رحمت الله بدیعی و مجتبی میرزاده و اردشیر کامکار و کیهان کلهر اشاره کرد[۳]. نوازندگان شاخص معاصر عبارتند از:
اردشیر کامکار[۴]
کیهان کلهر[۵]
سعید فرجپوری[۶]
فرج علیپور [۷][۸]
داوود گنجه ای
علی اکبر شکارچی
درویش رضا منظمی
مهدی باقری
علیرضا حسین خانی
هادی منتظری [۹][۱۰]

سازندگان شاخص
ابراهیم قنبری مهر
محمد حسن کاکاوند [۱۱]
قدرت الله کردی

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 در روزهای 7 الی 13 داد برگزار شد و طی آن 97 هزار داوطلب در 42 رشته اقدام به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای د . البته از این 42 رشته تنها 111 رشته با آزمون بوده و نیاز به شرکت در آزمون است . طبق اطلاع رسانی های قبلی سازما. جلسه اول (نیمسال دوم 95-94 ) 1 جلسه دوم (نیمسال دوم 95-94 ) 2 جلسه سوم (نیمسال دوم 95-94 ) 3 جلسه چهارم (نیمسال دوم 95-94 ) 4 جلسه پنجم (نیمسال دوم 95-94 ) 5 جلسه ششم (نیمسال دوم 95-94 ) 6 جلسه هفتم (نیمسال دوم 95-94 ) 7 حمید بقایی در سومین جلسه دادگاه خود حاضر نشد. به گزارش سایت خبرفوری، امروز سومین جلسه دادگاه حمیدبقاییمعاون اجرایی ت دهم بود اما وی در این جلسه حاضرنشد.

تاکنون ...

شرح خبر


#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;} کارورزی علوم تربیتی گرایش دبستان و پیش دبستان.. کارورزی رشته تحصیلی : علوم تربیتی گرایش دبستان و پیش دبستانی محل کارورزی : . بیست و هشتمین جلسه شورای هماهنگی و اجرایی انجمن ی معلمان سبزوار با طرح سه موضوع مختلف برگزار شد. به گزارش روابط عمومی انجمن ی معلمان سبزوار؛ تأسیس دفتر مستقل این انجمن، نوع عضویت محمد حشمت نیا و حمید شایگان نیا، و برگزاری مراسم سخنرانی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه بررسی. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل نهاد کتابخانه های عمومی کل کشور درمراسمی که به مناسبت سالروز دوازدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد از پژوهشگران برتر کشور تجلیل به عمل آمد که در خلال آن از آقای مجتبی بابائی کارمند اداره کتابخانه عمومی شهرستان مح. به نام خدا با سلام و خسته نباشید خدمت همکاران محترم گروه کاروفناوری و فرهنگ و هنر شهرستان رضوانشهر به اطلاع میرساند دومین جلسه کارگروهی گروههای آموزشی روز پنجشنبه تاریخ 1395/10/2 در دبیرستان بنت الهدی صدر با محوریت چگونگی برگزاری بازارچه و دست سازه های دانش آموزان از ساعت 10تا12/30. برخی مدیران تو طول روز کلا داخل جلسه هستند این جلسات یا داخل اداره است که ممکن است جلسه صبحانه خوردن با نیم چاشت یا ناهار باشد و یا جلسه صحبت از طریق تلفن با همسر راجع به غذای شام است و یا جلسه بیرون از اداره است که احتمالا یا در خیابان برای ید منزل تشریف برده اند یا برای ثبت نام . موضوع جلسه: کتاب حکمتها و اندرزها جلد دوم ارائه دهنده مطلب: وحید میرزاوند حاضرین در جلسه: بهزاد مهدوی، امید میررضایی، فرهاد هوشمند، محمد فتاح زاده، مصطفی میردورقی، محمدحسن بیرانوند، رامین ماکنالی، جلیل میرزاوند یکشنبه شب با حضور آقای حسینی دوست رئیس و آقای صالحی بازرس هیئت پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن؛ پس از ورزش جلسه داخلی زورخانه علی ابن طالب علیه السلام برگزار شد. در این جلسه در مورد مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد. جلسه مجمع انصار المحسن بیرجند در تاریخ 23 آبان 95 باحضور جمعی از محبین اهل بیت در منزل آقای رمضان اسماعیلی ( ان شهید 4) برگزار گردید. جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و در ادامه زیارت عاشورا توسط قرائت فرمودند . جلسه آینده مجمع در تاریخ 14 آذر95 در منزل آقای محمد علی احم. لیست نمرات دوره امداد و کمکهای اولیه عمومی مورخ 6/6/95 – مرکز آموزش هلال احمر – ساعت 18 الی 20 اسامی انی که در لیست ذیل نیامده است در جلسه امتحان حضور نداشته اند و یا به دلیل غیبت زیاد حذف شده اند . معیار قبولی نمره 16 به بالا موفق باشید ردیف نام و نام خانوادگی نمره نهایی 1 سید محسن 17 2 . به نام خدا در برای جلسه دهم امتحان تایپ ده انگشتی و انی که موفق به ارائه موضوع مورد نظر خود نشدند اسامی خود را اعلام کنند.

هیات ان در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت ال والمسلمین به بررسی گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص ا امات توسعه و نیازهای آموزش فنی و حرفه ای کشور و نیز وضعیت بازار کار کشور پرداخت. جلسه سوم و پایانی جلسه روانشناسی با موضوع "خط قرمزهای روابط" دوشنبه 96/3/8 با حضور خانم مینا قنبریان در محل کتابخانه علامه طباطبایی برگزار گردید. سلام جلسه آموزش ماه آینده مربیان استان به میزبانی هیات محترم وزنه برداری شهرستان مبارکه در شهرستان مبارکه برگزار خواهد شد. 1-مدرس جناب آقای حمید محمدی 2-زمان ومکان کارگاه متعا قبا اطلاع رسانی خواهد شد.



کارت ورود به جلسه آزمون ی 97 حاوی اطلاعات مهمی مانند شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، اطلاعت هویتی داوطلب ، گروه آزمایشی ، کد رشته امتحانی و نام رشته امتحانی می باشد و به همین دلیل کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون ی 97 م م به همراه داشتن آن سر جلسه آزمون هستند . با توجه به ا. یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: هفت نفر از متقاضیان استیضاح راه و شهرسازی در حین توضیحات ی با این توجیه که «این توضیحات چند بار دیگر بیان شده و تکرار مکررات است» جلسه را ترک د. سیداحسن علوی در گفت وگو با ایسنا، گفت: بنده معتقدم چون ، جلسه قبل در جلسه استیضاح حضور نیافت، این افراد .